Дата и час на публикуване: 27/2/20 4:00 pm |
Номер на електронна преписка в профил на купувача: 2002231 |
Вид на процедурата: Публично състезание |
Статус: Прекратена |
Наименование: „Информациoнни и комуникационни дейности по проект: „Повишаване на ефективността на общинската здравна помощ в граничния регион Берковица – Бъйлещ (HEALTHEFF), код на проекта 16.5.2.019/ROBG 259, осъществяван с финансовата подкрепа на Програма ИНТЕРРЕГ V-А Румъния – България 2014-2020“. |
Описание: Настоящата обществена поръчка е свързана с изпълнението на проект „Повишаване на ефективността на общинската здравна помощ в граничния регион Берковица – Бъйлещ (HEALTHEFF)“, код на проекта 16.5.2.019/ROBG 259, осъществяван с финансовата подкрепа на Програма ИНТЕРРЕГ V-А Румъния – България 2014-2020“. Основната цел на обществената поръчка е да осигури информация и публичност при изпълнение на проект „Повишаване на ефективността на общинската здравна помощ в граничния регион Берковица – Бъйлещ (HEALTHEFF) ROBG 259, финансиран по програма INTERREG V-A Румъния – България. Широката общественост трябва да бъде информирана за осъществените дейности и постигнатите резултати по изпълнението на проекта, финансиран със средства от ЕС, Европейския фонд за регионално развитие, Република България и Община Берковица. Поръчката предвижда извършването на следните услуги: • Организиране на встъпителна и заключителна пресконференции за по 20 участника всяка. • Разработване и разпространение на 3 публикации. • Дизайн и изработване на 2 временни табели. • Дизайн и изработване на 2 постоянни табели. • Производство и графичен дизайн на roll-up банери – 2 броя. • Производство и графичен дизайн на ключодържатели – 2 000 бр. • Производство и графичен дизайн на флаш памет – 500 бр. • Производство и графичен дизайн на персонализирани папки, съдържащи бележник и химикалки – 2 000 бр. • Графичен дизайн и отпечатване на съвместен Наръчник за здравословен живот - 2000 бр. • Разработване на он-лайн инструмент за обмен на информация – 1 бр. |
Прогнозна стойност: 78006.5 лв. |
Краен срок за подаване на оферти: 20/3/20 5:00 pm |
Срок за разглеждане на документите: 23/3/20 2:00 pm |
Лице за контакт: Инна Доцова - ст. Вътрешен одитор |
Телефон за контакт: 08953 89137 |