Дата и час на публикуване: 22/12/17 1:50 pm |
Номер на електронна преписка в профил на купувача: 201712115 |
Вид на процедурата: Открита процедура |
Статус: Изпълнена |
Наименование: Текуща доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на общински предприятия, детски и социални заведения на територията на община Берковица за 2018 год., съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции. |
Описание: Предмета на настоящата поръчка включва избор на изпълнител за текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт въз основа на писмени заявки, според нуждите на: "Домашен социален патронаж"/ДСП/, Детска ясла, Дом за възрастни хора с деменция-Бистрилица/ДВХД/, Дом за стари хора с отделение за лежащо болни-Берковица/ДСХОЛБ/, Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания/ЦНСТ/МБУ/, Защитено жилище за хора с умствена изистаналост /ЗЖХУИ/, звена на бюджетна издръжка-крайни получатели на територията на община Берковица за 2018 год., както и за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Берковица по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - "Хляб и хлебни изделия"; Обособена позиция №2 - "Различни хранителни продукти"; Обособена позиция №3 - "Месо и местни продукти"; Обособена позиция №4 - "Пресни плодове и зеленчуци"; Обособена позиция №5 - "Мляко и млечни продукти"; Обособена позиция №6 - "Зеленчукови и плодови консерви". Количествата по видове хранителни продукти са прогнозни и посочени в Обявлението за поръчката и Техническите спецификации по обособените позиции. Възложителят чрез определените лица от звената на бюджетна издръжка-крайни получатели си запазва правото да ги променя /увеличава или намалява/според необходимостта и в зависимост от конкретните нужди съобразно потребностите им, и съобразени със заложените средства в бюджетите им, и с бюджета на Проект "Осигуряване на топъл обяд в община Берковица". Възложителят си запазва правото за срока на изпълнение на поръчката, да не усвои в пълен обем обявените количества хранителни продукти по самостоятелно обособени позиции, да не заяви целия изброен асортимент, както и да усвои над този обем при възникнала необходимост. Количествата по артикули хранителни продукти по обособени позиции са ориентировачни. Действителните количества се установяват в процеса на изпълнението на обществената поръчка според конкретните /специфични/ потребности на Възложителя. Посочените в техническите спецификации по обособени позиции конкретни разфасофки по артикули хранителни продукти в литри, кг. и бр. са предпочитани от звената на бюджетна издръжка-крайни получатели, тъй като дългогодишната им практика е доказала тяхната целесъобразност, а именно при предпочитаните менюта, които се прилагат от звената на бюджетна издръжка тези разфасовки по количества на хранителните продукти най-бързо се влагат, не влошават качествата си и не се разхищават поради залежаване и/или развала. |
Номер на преписка в АОП: 00017-2017-0025 |
Линк към преписката в АОП: https://www.aop.bg/case2.php?mode=show_case&case_id=352961 |
Прогнозна стойност: 271503.05 лв. |
Краен срок за подаване на оферти: 29/1/18 5:00 pm |
Срок за разглеждане на документите: 30/1/18 11:00 am |
Лице за контакт: Валентин Христов - ст. експерт ОП при ОбА-Берковица |
Телефон за контакт: +359 95389102 |